Thursday 12 July 2012

KELAS DAH HABIS

ALHAMDULILLAH..

Semua kelas untuk sesi ini sudah pon berakhir. Kesyukuran dipanjatkan kerana setelah 3 bulan lebih mengharungi penat lelah, kesesakan lalu lintas, pulang di malam hari dan berjuang untuk mendapatkan ilmu walaupun ada ketikanya perasaan itu dalam keadaan terpaksa, tetapi saya berjaya menghadirkan diri tanpa sebarang keuzuran walaupun sedang sarat mengandung dengan usia kandungan yang mencecah 7 bulan. 


Dengan keizinan Allah, saya dapat menerima segala pembelajaran tanpa rasa panik dan penat. saya bersyukur juga kerana mempunyai suami dan anak yang sangat memahami dengan keadaan saya sekarang.


To all my lecturer,
thank you very much di atas segala tunjuk ajar dan ilmu yang diberikan kepada saya tanpa jemu, walaupun saya sering mengeluarkan pertanyaan apabila kefahaman saya tidak sampai. 


sekian terima kasih

No comments:

Post a Comment